Albisteak

Este portlet ya no esta disponible.

Martxoak 8 KATERIK GABE, KATEAN

2020/03/03

KATERIK GABE, KATEAN: berdintasunaren katea eta emakumeen ahalduntzea indartzen jarraitzeko deia.

Martxoaren 8ko kanpainak berdintasunarekin eta emakumeen eskubideekin lotutako zenbait urteurren ekarri ditu gogora, hala nola, Beijingo Adierazpen eta Ekintza Plataformaren 25. urteurrena edo Berdintasunerako Euskal Legea onartu zeneko 15. urteurrena. Urteurren horiek gogoratuz, berdintasunaren aldeko eta emakumeen eskubideen aldeko lana atzetik datorren katea dela azpimarratu nahi du kanpainak.

Era berean, iraganean eskubideak lortzen eta berdintasunaren aldeko urratsak ematen joan diren emakume horiei guztiei omenaldi bat egiteko modu bat da, eta belaunaldi berriei dei bat egiteko, kateari jarraipena emateko eta emakumeen ahalduntzea indartzen jarraitzeko

Kanpainaren leloa hauxe da: KATERIK GABE, KATEAN.

Bideoa

Tartangak bat egiten du Europa mailan milurteko honetarako adostu den helburu honekin.

AFIko 2. Mailako ikasle talde bat StartInnova Programako finalean

02/03/2020

Aurreko otsailaren 19an izan zen finala, Sarrikoko Ekonomia eta Enpresa Zientzien fakultatean. Bertan Libuka taldeak (Jagoba Madariagak, Eneko Lopok, Urko Rodriguezek eta Txaber Riverok) beraien negozio ideia eta plana aurkezteko aukera izan zuten.

Proiektua horrela deskribatzen dute ikasleek: Libuka taldeko kideon ustez, gaur egungo ikaskuntza sisteman gabezia handia dago. Ikastetxeetan  internet bidez eta ordenagailuz lan egiten dugun bitartean, oraindik liburuak fisikoki bakarrik existitzen dira (Lanbide Heziketan, adibidez) eta hauxe atzera pauso bat dela uste dugu. Horregatik, ikasgai ezberdinetako liburuentzako online bidezko aplikazio bat sortzea erabaki dugu behar honi aurre egiteko. Libuka enpresak ikaskuntza baliabideen digitalizazioan datza. Horrela, ikasleon beharrizan bati ondo erantzuten diogula uste dugu eta ingurugiroa errespetatzen dugu”.

Gazteen ekintzailetza sustatzea helburu duen StartInnova programan, 18 urtetik gorako kategorian, hainbat ikastetxeetako 42 talde aurkeztu dira, non horietatik 4 talde 2. AFIkoak izan diren.
Zorionak talde finalistari eta gainontzeko taldeei ere, hilabete hauetan zehar egin duten lanagatik!

PLAYSTATION-EK The Five Covens bideojokoa aukeratu du

2020/02/27

The Five Covens bideojokua Tartangako A3D zikloko bigarren mailako 6 ikaslek sortu dute, eta PlayStationen Talents Games Camp-ek hautatu egin du.

Ideia eskolan hasi zen garatzen, bigarren mailako proiektu bezala. Orain, otsailetik aurrera taldea PlayStationek Bilbon duen egoitzara joango da; hurrengo 10 hilabeteetan  lanean arituko dira bideojokua PlayStation 4era eramateko, eta hortarako SIEren laguntza eta aholkua jasoko dute.
“Proiektu honi jarraipena emateaz oso pozik gaude. PlayStation bezalako marka baten babesean aurkitzea sekulako aukera da guretzat eta bizipen hau ahalik eta gehien aprobetxatzea espero dugu. “The Five Covens” ikasteko, hazteko lehen kontaktua da.” azaltzen digu Eder Garcia taldeko partehartzaile batek.

PlayStation Games Camp Bilbo Bizkaiko Foru Aldundiaren eta Sony Interactive Entertainment enpresaren artean sortutako ekimen bat da; bideojokoen alorrean bertoko talentua bultzatzea du helburu, edukiak azkartu eta entrepresa berrien sorkuntza sustatzeko asmoz.

“The Five Covens” fantasia mundu baten sortuta dago, Brenda sorginaren pausoak jarraitu beharko dituzu gaztelutik ihes egiteko, botere eta trebetasun anitz martxan jarriaz”.

Hemen trailerra

ZORIXONAK EKIPO!  AUPA ZUEK!

PlayStation hitzaldia Tartanga LHII ikastetxean

18/02/2020

Pasa den urtarrilak 16ean, bertan jaso ditugu Madriletik espreski etorri diren Manuel Morales eta Oscar Pancorbo, YPD-ko (Young Potential Development) kideak. Ekimen hau, ikasleen garapenaren lanketan oinarritzen da, gaitasun eta konpetentzietan zentratzen delarik. YPD, urte asko dira jada PlayStation-ekin elkarlanean dabilela, eta hauekin batera etorri dira Tartangara, penintsula iparraldeko erreferentetzat gaituztelako. Iker Uncila Olalde, PlayStation Talents-ek Bilbon duen guneko arduraduna, eta aurten bertan garatzen ari diren hiru bideojokoen kideak hurbildu ziren ere hitzaldia ematera. Azken hauen artean, Pentagonal Studio-ko “Syzygy; The Power of Eclipse” dago. Bideojoko proiektuaren atzean eta osoki, lehengo urteko gure ikasleak daude.

Hitzaldian,hiru proiektuen berri izan genuen. Sorkuntzaren fase ezberdinak aurkeztu eta izan dituzten zailtasunak ere aipatu zituzten. Arte eta diseinu faseetan zentratu zen hitzaldia, baina baita programazioan ere, azken hau baita bideojokuen funtsa, interakzioa gaitzen duena.

Ekitaldira, Animazioko (A3D) eta Plataforma Anitzeko (DAM) ikasleak hurbildu ziren. Bertan jasotakoa oso momentu egokian dator, epe honetan bertan aurkezteko baitira hurrengo edizioko PlayStation-erako jokuen hautagaiak.

Disfrutando del proyecto

17/02/2020

La Feria Berdeago ha invitado a Tknika y a los 9 centros de FP que hemos tomado parte en el proyecto de la construcción de la vivienda energeticamente eficiente, domotizada y accesible.

Proyecto interesante que apuesta por llevar adelante el uso responsable de los recursos,  haciendo hincapié en la búsqueda  de soluciones  sostenibles y dando respuesta a los objetivos del desarrollo sostenible.

Nuestro centro ha estado representado desde el ámbito de la Electrónica y de los Sevicios Sociales y la Comunidad , diseñando una TINY inclusiva e integradora.

Se realizaron entrevistas para radio Euskadi y para Berria egunkaria.

Si estas interesado/a es conocer más sobre el proyecto ....

Noticia de prensa