Albisteak

Este portlet ya no esta disponible.

PlayStation hitzaldia Tartanga LHII ikastetxean

18/02/2020

Pasa den urtarrilak 16ean, bertan jaso ditugu Madriletik espreski etorri diren Manuel Morales eta Oscar Pancorbo, YPD-ko (Young Potential Development) kideak. Ekimen hau, ikasleen garapenaren lanketan oinarritzen da, gaitasun eta konpetentzietan zentratzen delarik. YPD, urte asko dira jada PlayStation-ekin elkarlanean dabilela, eta hauekin batera etorri dira Tartangara, penintsula iparraldeko erreferentetzat gaituztelako. Iker Uncila Olalde, PlayStation Talents-ek Bilbon duen guneko arduraduna, eta aurten bertan garatzen ari diren hiru bideojokoen kideak hurbildu ziren ere hitzaldia ematera. Azken hauen artean, Pentagonal Studio-ko “Syzygy; The Power of Eclipse” dago. Bideojoko proiektuaren atzean eta osoki, lehengo urteko gure ikasleak daude.

Hitzaldian,hiru proiektuen berri izan genuen. Sorkuntzaren fase ezberdinak aurkeztu eta izan dituzten zailtasunak ere aipatu zituzten. Arte eta diseinu faseetan zentratu zen hitzaldia, baina baita programazioan ere, azken hau baita bideojokuen funtsa, interakzioa gaitzen duena.

Ekitaldira, Animazioko (A3D) eta Plataforma Anitzeko (DAM) ikasleak hurbildu ziren. Bertan jasotakoa oso momentu egokian dator, epe honetan bertan aurkezteko baitira hurrengo edizioko PlayStation-erako jokuen hautagaiak.

Disfrutando del proyecto

17/02/2020

La Feria Berdeago ha invitado a Tknika y a los 9 centros de FP que hemos tomado parte en el proyecto de la construcción de la vivienda energeticamente eficiente, domotizada y accesible.

Proyecto interesante que apuesta por llevar adelante el uso responsable de los recursos,  haciendo hincapié en la búsqueda  de soluciones  sostenibles y dando respuesta a los objetivos del desarrollo sostenible.

Nuestro centro ha estado representado desde el ámbito de la Electrónica y de los Sevicios Sociales y la Comunidad , diseñando una TINY inclusiva e integradora.

Se realizaron entrevistas para radio Euskadi y para Berria egunkaria.

Si estas interesado/a es conocer más sobre el proyecto ....

Noticia de prensa

Ikasenpresa Azoka

2020/02/12

Joan den otsailaren 6an Tartangako  80 ikaslek Eibarreko Ikasenpresa Azokan parte hartu zuten Araba, Gipuzkoa eta Bizkaiko hainbat ikastetxerekin batera.

Bertan, haien enpresak eta eskeintzen dituzten produktu eta zerbitzuak ezagutzera emateko stand-ak prestatu zituzten. Ostalaritza, estetika, autogintza edota nekazaritza munduko ikasenpresa eta pertsonak ezagutu eta  promoziorako estrategia ezberdinak alderatzeko aukera izan zuten. Zorionak parte hartu zuten guztiei euren konpromisu eta jarreragatik, eta  esperientzia aberasgarria bizi izana espero dogu.

Keinu bakoitza garrantzitsua da!

2020/01/30

Euskadik klima-aldaketari egiten dion ekarpena txikia da (EBko isurketa guztien % 0,5), baina
erantzukizuna partekatua da, horixe da isurketak murriztearen arloan nazioartean nagusi den
printzipioa.

Euskal herritarren %34k ez du egiten duena baino gehiago klima aldaketaren aurka, edo ez dakielako zer egin dezakeen, edo uste duelako ezin duela gehiago egin. Europa Batasunean, urtean batez beste pertsonako 8,5 CO2 tona isurtzen dira, eta, Euskadin, 8,7.

Hurrengo linkean laguntza  duzue, denok erraz-erraz eta egunero-egunero egiteko moduko gauza txiki batzuk erakutsiko dizkigu, bakoitzak bere zertxoa egin dezan klima aldaketa geldotzeko.

Gure ardura da arrasto hori mehetzea.

52 keinu aldaketa klimatikoaren aurka

Colaborando con nuestro entorno

23/01/2020

El alumnado de Integración Social ha realizado un trabajo colaborativo en diferentes sectores de  nuestra área profesional. El reto ha sido realizar una intervención en 11 centros colaboradores (Jado ikastetxea, Altzaga ikastola, Behargintza, Formación Básica de Erandio, Larrea ikastetxea, Ategorri  BI, EPA, IES Astrabudua, Lantegi Batuak, Gaude y Cáritas) y con un gran abanico de personas con perfiles diferentes.

El proyecto ha sido muy enriquecedor para todas las partes: profesorado, alumnado y profesionales. Toda  una oportunidad para vivir en primera persona el mundo laboral.

PLAZER BAT IZAN DA ERRONKA HAU BIZI IZATEA!!!